Hoe kan ik mij inschrijven bij deze apotheek?
U kunt zelf kiezen bij welke apotheek u ingeschreven staat. Het is verstandig om één vaste apotheek te kiezen. Ontdek de voordelen van de Thio Pharma Apotheek en schrijf u direct online in. Klik hier voor het inschrijfformulier.
Hoe kan ik mijn adreswijziging doorgeven?
Via onze website of door even langs te lopen bij de apotheek kunt u eenvoudig uw adreswijziging doorgeven. Klik hier om naar de website van uw lokale apotheek te gaan.
Wat is het LSP?
Om in alle situaties ook uw geneesmiddelgebruik te bewaken, zijn wij elektronisch verbonden met andere apotheken en huisartsen in de regio. Hierdoor is het mogelijk dat de andere apotheken uw verzekeringsgegevens en medicatiehistorie tijdens de dienst kunnen raadplegen. Om dit volledig te kunnen doen, vragen wij u om het formulier Landelijk SchakelPunt (LSP) in te vullen. Wilt u meer hierover lezen dan kunt u meer informatie vinden op www.vzvz.nl.
Ik heb een klacht
U kunt er iets mee doen! Praat er met ons over. De apotheker zal samen met u op zoek gaan naar een passende oplossing. Mocht u ontevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing voor uw probleem. Alles wat u aan de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt contact opnemen met de klachtenfunctionaris via de e-mail of telefoon.
Klachtenfunctionaris en bemiddeling
T: 06-22921649
E: bemiddelingapotheken@kpnmail.nl
Als de bemiddeling naar uw idee niet voldoende resultaat oplevert, kunt u besluiten uw klacht in te dienen bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). De klachtenfunctionaris kan u daarbij helpen.